USLOVI KORIŠĆENJA
OPŠTI USLOVI I ODREDBE
za Meteobot® opremu, softver i usluge
za međunarodne klijente
Prodavac isporučuje opremu i pruža softver i usluge pod registarskim zaštitnim znakom “Meteobot” klijentima pod uslovima opisanim u ovim Opštim uslovima za Meteobot® opremu, softver i usluge za međunarodne klijente (u daljnjem tekstu “Uslovi”). Ovi uslovi primjenjuju se samo na poslovne klijente i isporuke izvan teritorije Bugarske. U slučaju da ste potrošač, obratite nam se na info@meteobot.com i mi ćemo vam dostaviti naš prijedlog za pojedince. Uslovi su ugovor između dobavljača i klijenta, koji je kupio opremu ili usluge direktno od dobavljača, s predmetom, kao što je opisano u nastavku. Za klijente, koji su opremu ili usluge kupili od dobavljačevog distributera, mogu se primeniti drugi uslovi.
Molimo pažljivo pročitajte Uslove i, ako se s njima slažete, potvrdite svoj pristanak kvačicom za potvrdu potvrdnog okvira “Prihvatam opšte uslove poslovanja”. Nakon što potvrdite svoj pristanak, smatraćemo da ste upoznati i da ste prihvatili Uslove te da se slažete da ih poštujete.
-
Definicije
A. Oprema – Meteobot® meteorološke stanice, uključujući sve komponente, rezervne delove ili pribor za njih;
B. Softver – mobilna aplikacija Meteobot®, dostupna kao Google Play ili Apple AppStore;
C. Usluge – usluge povezane s opremom i / ili softverom, kao što su podaci u stvarnom vremenu i istorijski podaci, agronomski pokazatelji, vremenska prognoza, upozorenja, ažuriranja softvera, tehnička podrška itd .;
D. Klijent – poslovni klijent, individualiziran putem e-pošte, upisan u Softver, koji je nabavio opremu, softver ili usluge direktno od dobavljača i koristi ih izvan teritorije Bugarske za vlastite poslovne aktivnosti, a ne za ponovnu upotrebu – prodaja, zakup, iznajmljivanje ili slične transakcije;
E. Prodavac – Prointegra OOD, sa sedištem u Bugarskoj, Varna 9009, ul. Todora Peneva 2, ID fabrike: 175443523, ID PDV: BG175443523, telefon: +359 896 959 628, e-mail: info@meteobot.com.
-
Predmet
Ovi uslovi regulišu:
A. Nabavku opreme;
B. Uslugu garancije i izvan garancije opreme;
C. Softverska prava korišćenja;
D. Prenos i pohrana podataka o opremi;
E. Tehnička podrška i ažuriranje softvera.
-
Specifikacija opreme
A. Isporučena oprema u skladu je s tehničkim specifikacijama, opisanim na meteobot.com;
B. Konkretna konfiguracija opreme, koja se isporučuje Klijentu, opisana je u prodajnim dokumentima.
C. Sva oprema je novoproizvedena, u potpunosti funkcionalna i prošla je provere kvaliteta pre isporuke.
-
Dostava
A. Troškovi slanja, rukovanja i osiguranja nalaze se na računu Klijenta;
B. Dobavljač može predložiti način otpreme, prevozno i osiguravajuće društvo, navodeći troškove slanja i osiguranja i očekivano vreme isporuke;
C. Prodavac jamči da su za pakovanje, utovar i predloženi način otpreme dovoljni standardi, tako da se opravdano može očekivati da oprema stigne na mesto kupca u prodajnom stanju, pod uslovom da se poštuju zahtevi za prevoz i rukovanje ambalažom. ;
D. Ako Naručilac ne odobri predloženi način otpreme, troškove prevoza ili osiguranja, može sam organizovati otpremu i osiguranje;
E. Dobavljač se slaže da će ispravno izdavati svu potrebnu prodajnu dokumentaciju (tj. Fakture, popis pakovanja, CMR itd.).
-
Prihvatanje
Nakon prijema opreme Klijent mora proveriti ima li vidljivih oštećenja:
A. Ako Klijent ne proveri opremu ili ne pronađe nedostatke, Oprema se smatra odobrenom i prihvaćenom, osim latentnih nedostataka (onih koji se ne mogu otkriti tokom vizuelnog pregleda). Ako Klijent nakon prijema Opreme pronađe bilo koji kvar, mora odmah obavestiti Dobavljača.
B. Dobavljač ne može biti odgovoran za oštećenja zbog transporta, skladištenja ili rukovanja opremom, za koje Klijent može podneti zahtev za osiguranje ili, ako nema osiguranja, može platiti Dobavljaču popravak.
-
Jemstvo
Garantno razdoblje Opreme je 24 meseca od datuma računa za kupovinu, ako nije izričito navedeno drugačije;
A. Jemstvo obuhvata slučajeve uporabe, opisane u Korisničkom priručniku, objavljenom na meteobot.com;
B. Jemstvo ne pokriva nedostatke zbog nepravilnog skladištenja, transporta, pakiranja, rukovanja, instalacije, rada, održavanja ili primene; zloupotreba, izmena; ugradnja rezervnih delova, koji nisu kupljeni od dobavljača; neovlašćene usluge, namerna oštećenja, prirodne pojave ili katastrofe; štete od životinja; vandalizam; krađa, kao i druga oštećenja, ne zbog krivice dobavljača.
-
Jemstveni servis
A. U slučaju kvara na opremi, Klijent mora poslati zahtev za uslugu, uključujući slike neispravne komponente i serijskog broja, na tech@meteobot.com.
B. U roku od 3 radna dana od zahteva za uslugu, Prodavac će obavestiti Klijenta da je li oštećenje pokriveno garancijom ili ne.
C. Ako je kvar pokriven garancijom, prodavac će kvar otkloniti daljinski, ako je to tehnički moguće.
D. Ako to tehnički nije moguće, prodavac će klijentu poslati novi sastavni deo iste vrste ili obavestiti klijenta da rastavi neispravnu komponentu, poštujući Korisnički priručnik, i poslati ga dobavljaču u originalnom pakovanju. Dobavljač će popraviti komponentu u roku od 20 radnih dana po primitku i vratiti je naručitelju.
E. Troškovi otpreme, rukovanja i osiguranja osigurani su za račun Klijenta.
-
Servis van garancije
Ako kvar greške na opremi nije pokriven jamstvom, ili je nastupio nakon jamstvenog roka, klijent može koristiti usluge izvan garancije. Dobavljač obavlja popravke izvan garancije, nakon što je obavestio Klijenta o ceni popravke i primio Klijentovu avansnu uplatu. Troškovi otpreme, rukovanja i osiguranja osigurani su za račun Klijenta.
-
Softverska prava korišćenja
A. Prema ovim Uslovima, prodavac daje klijentu neisključivo, neprenosivo i ograničeno pravo korišćenja softvera za ograničen rok, definisan u ovim uslovima, pružanjem korisničkih računa za pristup softveru.
B. Sve funkcionalnosti softvera opisane su na meteobot.com.
C. Klijent može koristiti jedan korisnički račun na najviše tri uređaja.
-
Cene i Uslovi plaćanja
A. Prodavac navodi cenu opreme i / ili usluga na meteobot.com.
B. Klijent plaća Oprema i / ili Usluge prema načinima plaćanja navedenim od strane Prodca u prodajnim dokumentima.
C. Cena je jednaka neto iznosu koji Kupac plaća dobavljaču. Porez na promet, carine, bankovne provizije, troškovi bankovnog prenosa ili druge naknade, koje mogu biti povezane s transakcijom ili dospevaju na teritoriju Klijenta, za račun Klijenta.
D. Dobavljač se slaže s poštovanjem ispravnog izdavanja sve potrebne dokumentacije o isporuci (tj. Fakture, liste pakiranja, CMR itd.)
E. Prodavac zadržava pravo povremeno menjati cene objavljivanjem novih cena na meteobot.com.
F. Svaka promena cena pretplatničkih usluga ne utiče na prava Klijenata koji su već platili takve usluge.
-
Narudžbina. Zaključivanje ugovora
A. Klijent može izvršiti narudžbinu za kupovinu opreme ili usluga od dobavljača putem elektronskog obrasca za narudžbu na meteobot.com (u daljem tekstu „Elektronski obrazac za narudžbinu“) ili prihvatanjem predračuna od ovlašćenog predstavnika Dobavljača. Da bi izvršio narudžbinu, Klijent mora navesti kontakte, podatke o fakturi, adresu za dostavu i e-poštu za kontakte. Klikom na dugme”Narudžba” ili plaćanjem predračuna, Klijent potvrđuje vrstu i količinu naručenih predmeta i prihvata ove Uslove. U slučaju da je narudžbina izvršena putem elektronskog obrasca narudžbine, prodavac izdaje predračun, koji sadrži naručene artikle, jediničnu cenu, količinu, iznos, popust (ako je primenjivo), rok isporuke i način plaćanja.
B. Rok isporuke započinje od datuma primanja uplate.
C. Uključivanjem potvrdnog okvira “Prihvatam Opšte Uslove” i / ili klikom na dugme “Narudžba”, Klijent daje elektronsku izjavu prema bugarskom Zakonu o elektronskom dokumentu i elektronskom potpisu, putem kojeg izjavljuje da je upoznat s ovim Uslovima, prihvata ih i pristaje ih čuvati. Tekst Uslova dostupan je na meteobot.com u obliku koji je pogodan za preuzimanje i reprodukciju.
D. Pre nego što klikne na prozor “Narudžba”, Klijent može slobodno promeniti podatke koje je uneo u elektronskom formi za narudžbu.
E. Odmah nakon prijema narudžbe putem elektronskog obrasca narudžbe, Prodavac potvrđuje primanje narudžbe i saglasnosti Kupca slanjem potvrdne poruke na e-mail klijenta, zajedno s prodajnim dokumentom (predračun). Nakon potvrde narudžbe od strane Dobavljača, zaključuje se ugovor između Naručitelja i Dobavljača.
F. Jezik ugovora je engleski.
G. Prihvatanjem ovih Uslova, Klijent pristaje da se službeno kontaktira na e-mail adresu koju mu je dao.
H. Izjava o izvršenju ugovora i njegova potvrda o primitku smatraju se pristiglim kada im adresari imaju pristup.
I. Stranka ugovora s dobavljačem je Naručitelj, prema podacima dostavljenim uz narudžbu.
J. Ovi uslovi uređuju ugovorne odnose između Naručitelja i Dobavljača, osim ako se pismenim sporazumom drugačije ne dogovore. U slučaju suprotnosti s Uslovima i bilo kojim pojedinačnim pisanim ugovorima, primjenjuju se pojedinačni pisani ugovori.
-
Pristup podacima i uslugama opreme
A. Da bi koristio podatke iz Opreme i / ili drugih Usluga, Klijent će preuzeti Softver iz Google Play-a ili App Store-a, instalirati ga na svoj mobilni uređaj i uneti svoju e-mail adresu. Na ovu adresu e-pošte Klijent će automatski dobiti kôd za aktiviranje svog korisničkog računa. Ako je Klijent kupio Opremu i / ili Usluge, Klijent mora upisati u Softver serijski broj i / ili PIN kod, primljen s Oprema i / ili Usluge. Klijent tada ima pristup podacima opreme i / ili drugim uslugama;
B. Ako Klijent promeni svoj mobilni uređaj, može aktivirati svoj korisnički račun na novom uređaju koristeći istu adresu e-pošte;
C. Klijent može besplatno koristiti podatke o opremi i / ili usluge na najviše tri uređaja za svaki kupljeni uređaj i / ili uslugu. Klijent mora kupiti dodatnu pretplatu za upotrebu podataka Oprema i / ili Usluga na više uređaja.
D. Klijent je isključivo odgovoran za zaštitu svog korisničkog računa, kao i za sva dela koja izvršava on ili ona trećom stranom koristeći taj račun.
-
Deljenje podataka
A. Kupovinom novog dela opreme, Klijent dobija pretplatu s deljenjem podataka u zajedničkoj poljoprivrednoj mreži koja je uključena u cenu opreme. „Podaci o opremi“ znači podatke koje generiraju senzori opreme, kao što su: količina vlage, temperatura tla, vlaga tla, brzina vetra, smer vetra, temperatura vazduha, vlaga vazduha, vazdušni pritisak, vlažnost lišća, datum i vreme, napon akumulatora, napon solarne ploče. Podaci o opremi nisu ličnipodaci. Klijent nema pravo deliti podatke iz Opreme koja nije u njegovom vlasništvu.
B. Sudelovanjem u mrežnoj vremenskoj mreži i deljenjem podataka o opremi, klijent može ostvariti maksimalne koristi od opreme i softvera, poput korišćenja podataka iz susedne opreme, podatke o širenju bolesti itd.
C. U slučaju da Klijent kupi pretplatu s deljenjem podataka, izričito se slaže, pod ovim uslovima, da su Podaci o opremi, kao i sve baze podataka koje iz njih proizlaze, isključivo vlasništvo Dobavljača. Autorska prava na svim bazama podataka, stvorena pomoću Oprema podataka, pripadaju dobavljaču. Dobavljač ima pravo raspolagati, koristiti, reprodukovati i distribuirati zajedničke podatke o opremi i baze podataka, uključujući davati ih trećim osobama, bez da Klijent za to duguje nikakvu naknadu.
D. U slučaju da Klijent ne želi sudelovati u mrežnoj vremenskoj mreži i ne želi deliti podatke o opremi, može odabrati pretplatu bez razmene podataka. Kupovinom takve pretplate, Podaci o opremi, stvoreni tokom trajanja pretplate, i izvedene baze podataka, ekskluzivno su vlasništvo Klijenta, i on / ona može raspolagati, koristiti, reprodukovati i distribuirati podatke iz svoje opreme i izvedene baze podataka, uključujući njihovo pružanje trećim stranama, bez da prodavcu za to duguje nikakvu naknadu.
E. Da bi se izbegla sumnja, u slučaju da Klijent i dalje koristi Softver nakon isteka pretplate bez deljenja podataka i ne obnovi tu pretplatu, Podaci o opremi i baze podataka koje iz njih proizlaze u razdoblju bez pretplate, vlasništvo su dobavljača.
-
Tehnička podrška
A. Tehnička podrška uključuje savetovanje za upotrebu opreme, softvera i usluga – putem telefona i e-maila – svaki radni dan od 09:00 do 18:00, po istočnoevropskom vremenu.
B. Klijentima koji su kupili pretplatu dobavljač pruža tehničku podršku bez dodatnih troškova.
C. Klijentima, koji nisu kupili pretplatu, Prodavac pruža tehničku podršku nakon što je Klijenta obavestio o ceni i primio Klijentovu avansnu uplatu.
-
Prenos podataka
A. Za određene regije, navedene na meteobot.com, prodavac može isporučiti opremu klijentu s instaliranom SIM karticom za podatke i SMS za prijenos podataka o opremi s opreme na poslužitelje Meteobot®.
B. Klijent ne sme koristiti SIM karticu za bilo koje druge svrhe, osim s opremom koju je kupio dobavljač. Ako Klijent prekrši ovaj uslov, Prodavac zadržava pravo isključenja SIM kartice, bez ikakve naknade.
-
Pristup i pohrana podataka
A. Klijent se slaže da Prodavac ima mogućnost korišćenja opreme, softvera i povezanih usluga da pristupi pohrani i obradi podatke. Detaljne informacije o svrsi skladištenja, obrade i pristupa podacima o uređaju navedene su u Pravilima o privatnosti. Klijent može u bilo kom trenutku uskratiti Prodavcu pravo na pohranu, obradu ili pristup podacima, slanjem e-maila na info@meteobot.com. U slučaju takvog odbijanja, Dobavljač se oslobađa obaveze pružanja softverskih funkcionalnosti i usluga koje zahtevaju takav pristup, obradu ili pohranu podataka.
B. Prodavac pristaje pohraniti na svoj poslužitelj (e) podatke iz Oprema, koju je kupio Klijent, tokom određenog vremenskog razdoblja. Razdoblje ovisi o tome da je li Klijent kupio pretplatu ili ne. Uz pretplatu podaci se pohranjuju najmanje 10 godina, a bez pretplate – 3 meseca.
C. Klijent može u bilo kom trenutku dobiti informacije o pohranjenim podacima.
D. Ovaj se odjeljak 16. ne primjenjuje na lične podatke koji će se tretirati u skladu s Pravilima o privatnosti i primenjivim propisima o zaštiti podataka.
-
Dostupnost softvera
Dobavljač osigurava dostupnost Softvera i poslužitelja na kojima se pohranjuju podaci, minimalno 99% vremena, računato na mesečnoj osnovi. U slučaju da dobavljač prekrši ovu obavezu, klijent može zatražiti povrat dela pretplate proporcionalno trajanju prekida softvera.
-
Ažuriranja opreme i softvera
A. Dobavljač ažurira Softver dodavanjem novih funkcionalnosti i / ili ispravljanjem pogreški, ako takvi nastanu, najmanje četiri puta godišnje. Tokom takvih ažuriranja mogući su kratki nedostaci softvera o kojima će se Dobavljač preduzimati razumne napore da unapred obavesti Klijenta. Ovi prekidi ne isključuju obavezu Prodavca da osigurava dostupnost softvera u 99% vremena, računato na mesečnoj osnovi.
B. Prodavac zadržava pravo izmene i / ili ažuriranja tehničkih specifikacija opreme, softvera i / ili usluga, kao i dodavanje novih, pod uslovom da su poboljšane tehničke specifikacije opreme, softvera i / ili usluga, u odnosu na prethodne.
C. Od prodavca se neće zahtevati da daje bilo kakva obaveštenja o ispravkama grešaka ili drugim izmenama opreme ili softvera, u slučaju da te izmene:
- Ne utiču na operabilnost;
- Će poboljšati sigurnost, ili
- Jesu li propisani bilo kojim zakonom, propisom, državnim entitetom, sudskim nalogom ili drugim zakonskim ili ugovornim uslovom.
-
Pretplata
A. U cenu nove opreme uključena je jednogodišnja pretplata s deljenjem podataka o opremi. Ako Klijent ne želi deliti podatke, uz nadoplatu može steći pretplatu bez deljenja Opreme podataka. Cene za obe vrste pretplate navodi Prodavac.
B. Nakon isteka perioda pretplate, Klijent ga može obnoviti za još jedan period. Ako Klijent ne želi obnoviti pretplatu, bez pretplate može koristiti određene funkcionalnosti Usluga i softvera.
C. Pretplata se ne može prenositi.
Usluga | Sa pretplatom | Bez pretplate |
---|---|---|
Podaci u stvarnom vremenu iz opreme | + | + |
Istorijski podaci | min. 10 godina | – |
Agronomski pokazatelji | min. 10 godina | – |
Vremenska prognoza | + | – |
Agrometeorološka istorija | + | – |
Podaci o vremenu | + | – |
Ažuriranja softvera | + | + |
Tehnička podrška | + | Na osnovu plaćanja po upotrebi |
-
Proizvodi i usluge treće strane
A. Dobavljač može klijentu pružati proizvode i / ili usluge trećih strana, kao što su softver za mapiranje, satelitske snimke, geolokacija, vremenska prognoza, podatke o bolesti itd.
B. Proizvodi i usluge treće strane pružaju se prema uslovima i odnosima treće strane.
C. Pružajući ove proizvode i / ili usluge, Prodavac jamči da je izvršio sve potrebne testove kako bi se utvrdila njihova visoka pouzdanost, dostupnost i performanse, ali ne preuzima nikakvu odgovornost za njih.
-
Infrastruktura
Da bi koristio opremu, softver i / ili usluge i osigurao njihov normalan rad u skladu s ovim Uslovima, klijent se obavezuje osigurati potrebnu infrastrukturu i resurse, uključujući:
A. Ispravno mesto i uslovi za upotrebu opreme, prema Korisničkom priručniku;
B. Stub (npr. Metalna cev) za instaliranje opreme, prema Korisničkom priručniku;
C. SIM kartica sa SMS uslugom, ako je ne isporučuje dobavljač;
D. Dostupna pokrivenost mobilne mreže na mestu instalacije;
E. Mobilni uređaj s internetskom vezom i operativnim sistemom Android, verzija 4.1 (ili noviji) ili iOS, 8.0 (ili noviji), gde se koristi Softver;
F. Korisnički račun u Google Playu ili App Storeu za preuzimanje i ažuriranje softvera.
-
Instalacija i rad
Klijent se slaže da će instalirati opremu prema Korisničkom priručniku, osim ako se Naručilac i Dobavljač nisu drugačije dogovorili. Klijent pristaje poštovati zahteve za skladištenjem, prevozom, pakovanjem, rukovanjem, ugradnjom, radom, održavanjem i primenom uslova opisanim u Korisničkom priručniku.
-
Korespondencija
Naručilac je dužan obavestiti Dobavljača o svim poteškoćama u radu s uslugom, softverom i / ili uslugama na službenoj elektronskoj ili poštanskoj adresi dobavljača. Dobavljač će o tome obavestiti Klijenta na e-mail adresu koju je Klijent dostavio tokom registracije softvera.
-
Intelektualno vlasništvo i prava
A. Prava intelektualnog vlasništva (zvana „prava IP-a“) su zaštitni znakovi, prava na trgovačka imena, logotip, patente, korisni modeli, prava na izume, registrovana i neregistrovana prava na dizajn, autorska prava i slična prava, prava na topografiju poluvodiča, baze podataka, internetske domene, know-how, poslovne tajne, prava na zahteve nelojalne konkurencije, kao i sva druga prava intelektualnog vlasništva širom sveta, bez obzira ako su registrirovana na neregistrirovani, uključujući zahtjev za registraciju takvih prava i prava podnošenja zahteva za takvu registraciju.
B. Zaštitni znak Meteobot, logotip; softver, uključujući njegov izvorni kod, objektni kod, izvršne datoteke, algoritme, infrastrukturu, tehničke specifikacije, arhitekturu, bazu podataka, grafičko korisničko sučelje, know-how; Prava IP-a na opremi, uključujući dizajn, arhitekturu, topografiju poluprovodnika, firmver, kao i komponente softvera i opreme, osim komponenata koje pripadaju trećim stranama, isključivo su vlasništvo dobavljača i on poseduje sva prava na one prema važećem zakonodavstvu, uključujući, ali ne ograničavajući se na pravo na prodaju, reprodukciju, distribuciju, licencu trećim stranama, upotrebu, izmenu, razvoj, prilagođavanje ili na bilo koji drugi način raspolaganja, kao i davanje prava trećem licu za raspolaganje softverom i opremom.
C. Niti Klijent, niti bilo koja druga osoba ne može menjati, obrnuti inženjering, dekompilirati, prilagođavati, imati neovlašćeni pristup, kopirati ili na bilo koji drugi način reprodukovati ili modifikovati Softver ili opremu.
D. U slučaju da Klijent ili njegova povezana osoba krše IP prava Dobavljača, Klijent duguje kaznu u iznosu od pet puta više od kupovne vrednosti odgovarajuće opreme, softvera ili usluge. To ne sprečava Dobavljača da traži dodatnu naknadu u slučaju veće pretrpljene štete.
-
Odgovornost
A. Prodavac nije odgovoran za bilo kakve neposredne, indirektne, slučajne ili POSLEDIČNE ŠTETE, UKLJUČUJUĆE, A NE OGRANIČENE NA, ŠTETE GUBITKA DOBITKA, DOBROBITI, KORISTI, ILI DRUGE NEMATERIJALNE GUBITKE KOJE SU PROIZVOD SOFTVERA ; (II) nemogućnost korišćenja softvera za pristup sadržaju ili podacima; (III) TROŠKOVI NABAVKE SUPSTITUTNIH ROBA ILI USLUGA; (IV) NEVEROVATNI PRISTUP ILI PROMENI VAŠIH PRENOSA ILI PODATAKA; ILI (V) BILO KOJE DRUGO POVEZANO S ODNOSOM NA SOFTVER.
B. Ograničenja odgovornosti ne primenjuju se u slučajevima namere ili grube nepažnje Prodavca.
-
Poverljive informacije
A. Stranke su saglasne da neće objavljivati poverljive podatke.
B. Poverljive informacije su sve informacije koje se odnose na organizaciju, komercijalne aktivnosti, finansijske i računovodstvene informacije, klijente, dobavljače, opremu, osoblje, zalihe, izvorni kod, algoritme, infrastrukturu, tehničke specifikacije, arhitekturu, baze podataka, know-how, korisne modele, Prava i prava na topografiju poluvodiča na nacrte, crteže, dijagrame i druge informacije koje se odnose na prava intelektualnog vlasništva stranaka, isključujući podatke koje je stranka izričito definisala kao nepoverljive, opđštepoznate činjenice ili informacije , koju je učinila javna treća strana (na primer, oglašavanjem, saopštenjima, štampanim ili web publikacijama itd.)
C. Svaka se strana obavezuje da neće objavljivati poverljive podatke trećim osobama u bilo kojem obliku, kao i osigurati da njene podružnice, zaposleni, kooperanti i saradnici vežu iste obaveze tokom razdoblja od tri godine nakon prestanka.
D. U slučaju povrede obaveza o poverljivosti, strana koja provodi duguje drugoj naknade za pretrpljene gubitke.
-
Lični podaci
Korišćenjem opreme, softvera i usluga, Kupac se obavezuje da će njegovi lični podaci biti obrađeni i pohranjeni od strane Dobavljača u skladu s Pravilima o privatnosti, objavljenim na www.meteobot.com. Prodavac zadržava pravo izmene Pravila o privatnosti nakon što 30-tak dana unapred obavesti Klijenta putem objave na www.meteobot.com. U slučaju obrade ličnih podataka u svrhu obavljanja određenog zadatka, Prodavac će takve podatke obrađivati samo uz izričito odobrenje klijenta i u meri u kojoj je to potrebno za izvršavanje dobavljačevih obaveza iz ovih uslova i pravila o privatnosti.
-
Termin i prestanak
A. Osim ako je izričito navedeno u ovim Uslovima, ugovor između stranaka raskidaće se u slučaju:
- istekom pretplate ili obavljanja Usluga, koje Prodavac pruža Klijentu prema ovim Uslovima;
- međusobni dogovor stranaka za raskid;
- prestanak poslovne aktivnosti dobavljača ili klijenta;
- ostali slučajevi predviđeni važećim zakonodavstvom.
B. U slučaju da bilo koja strana prekrši bilo koju odredbu ovih Uslova ili u pojedinačnom sporazumu između strana:
- druga je strana oslobođena svojih obaveza tokom razdoblja kršenja prve strane. U tom slučaju strana koja obavlja ne duguje naknadu stranci koja ne ispunjava štetu;
- ugovorna strana može pismenim putem obavestiti stranku koja ne ispunjava štetu da ispravi povredu u roku od 15 dana. Ako stranka koja propusti ne ispravi povredu u tom roku, stranka koja obavlja ne može otkazati, bez daljnje obavesti, ovog Uslova, odnosno izvršavanje svojih obaveza iz ovih Uslova.
C. U slučaju prevremenog raskida, koji nije kriv za dobavljača, prodavac ne duguje povrat pretplaćene pretplate.
D. U slučaju otkaza, klauzule o intelektualnom vlasništvu i poverljivim informacijama ostaju u upotrebi.
-
Više sile
Nijedna strana ne sme propustiti ovaj Sporazum zbog kašnjenja u izvršavanju ili neispunjavanja bilo koje od svojih obaveza prema ovoj Uredbi ako je takvo kašnjenje ili neuspeh uzrokovano prirodnim katastrofama, štrajkovima, ratom, neredima, požarima, mešanjem civilnih ili vojnih vlasti , poštovanje vladinih zakona, pravila i propisa, kašnjenje u tranzitu ili isporuci, nemogućnost osiguranja potrebnih državnih prioriteta za materijale ili bilo koja greška izvan njegove kontrole ili bez njegove krivice ili nemara.
-
Rešavanje sporova i primenjivi zakon
1. Ovi se Uslovi primenjuju i tumače u skladu sa zakonima Republike Bugarske.
2. Svi sporovi, koji proizlaze iz ili su povezani sa ovim Uslovima, rešavaju se pregovorima stranaka. U slučaju da stranke ne mogu postići dogovor, spor će se uputiti nadležnom bugarskom sudu.
3. Osim ako to zahteva zakon, niti jedna strana, niti njene podružnice, zaposleni, podizvođači i saradnici, neće otkrivati postojanje, sadržaj ili ishod bilo kakvog rešavanja spora između stranaka, bez pismenog pristanka druge strane.
-
Potpuni ugovor i ustupanje
Ovi uslovi sadrže sva razumevanja i predstavke između stranaka u vezi s ovde spomenutim pitanjima i zamenjuju sve ranije ugovore između njih u vezi s njima. Prava i obaveze iz ovih Uslova ne mogu se dodeliti bez prethodnog pismenog pristanka druge strane, a taj pristanak neće biti nerazumno uskraćen.
-
Izmene i dopune
U slučaju izmena ovih uslova, prodavac je dužan obavestiti naručioca. Ako se Klijent izričito ne protivi izmenama, izmenjeni Uslovi postaju obavezujući za Klijenta, objavljeni na www.meteobot.com. Rok za prigovor Klijenta traje mjesec dana nakon što ga dobavljač obavesti. Ako Klijent svoje neslaganje o izmenama i dopunama pismeno pošalje na info@meteobot.com, ovi Uslovi smatraće se raskinuti. Prekid ne utiče na prava Klijenta koji je već platio određenu opremu, softver ili uslugu.
-
Odvojivost
U slučaju da se bilo koja odredba ovih Uslova smatra nevažećom, nezakonitom ili neizvršnom, na valjanost, zakonitost i primenjivost preostalih odredbi ni na koji način se ne može uticati ili ih umanjiti. Stranke će nevažeću, nezakonitu ili neizvršenu odredbu zameniti s važećom, zakonskom i ovršnom odredbom koja, kako to dopušta važeće zakonodavstvo, ima istovetno ili slično poslovno i pravno značenje.
-
Naslovi stavki
Naslovi odlomaka samo su tu radi praktičnosti i neće se smatrati da na bilo koji način utiču na jezik odredbi na koje se odnose.